segunda-feira, julho 17, 2006

Discografia Cueio Limão =DDDD



Quem Matou O Bozo? (2004)

Download =DDDD

1. Prego
2. Cair e Levantar
3. Amor do Cão
4. Mário
5. Simon's Song
6. Fácil Saber
7. A Doce Infância de Jacó
8. Segunda-feira
9. Forrest Gump Girl
10. Carpe Diem
11. Maçarico's Love Song
12. Meu P é Esquerdo
13. Cornélio
14. Quem matou o Bozo?
15. De Creta a Icária



Ainda Sou Um Rockstar (2006)

Download =DDDDD

1. Rockstar
2. Vida Sem Cida
3. Inferno De Dante
4. Cabo A Rabo
5. Siga bem
6. Hippie Rap Hardcore
7. Depois Das 6
8. Se Você Estiver Aqui
9. A Vingança De Debbie
10. A Fabulosa Jornada De Stuart Rigby
11. Basta Bastião
12. Final Feliz II
13. O Jogo Da Vida
14. Adoded
15. Pequeno Zé

7 Comments:

Blogger prego said...

Cara...eu to afim de postar cds em algum blog...e to vendo q tu curte os mesmos bagulhos q eu...sei la...se tu quiser alguem pra ajudar a postar...eu me candidato =)

um abraço

11:00 PM  
Blogger prego said...

se quiser falar comigo e pah

http://www.orkut.com/Profile.aspx?uid=14591228517542680068

11:13 PM  
Blogger Kazaam said...

I've the new Kittie 'Funeral for Yesterday' => http://metaldlz.blogspot.com/2007/01/kittie-funeral-for-yesterday.html

3:15 PM  
Blogger toninho said...

ei broder...ser for possivelk atualiza aew..pq nem um dos dois albuns do cieio limão tah dando pra baixar..vlw..

8:53 PM  
Blogger Adam said...

This is great, I love reading other people's thoughts about skateboarding and anything to do with skateboarding, I'm going to add this blog to my regular reading list. Tell me, have you ever seen the tricktonary? I found this website a couple days ago and I think it's amazing what those guys have done. Not every trick is in there yet (I couldn't find an emerald flip, for example) but I'm not complaining given the amount of skateboarding tricks they've managed to define.

6:43 AM  
Blogger francisco Renner said...

TAh of os link

4:17 PM  
Blogger francisco Renner said...

opps off

4:17 PM  

Postar um comentário

<< Home